Srodki transportu ludzi

Jazda na pojeździe jest specyficznym środkiem transportu, który wymaga mimo wszystko bardzo wiele sporcie i spala wiele kalorii, dlatego wskazana jest zdrowa dieta rowerowa. Stanowi zatem same dobry rozwiązanie dla pań, jakie pragną stracić kilka zbędnych kilogramów. Jednak ludzie, którzy chcą traktować rower jedynie jako sposób transportu lub hobby, powinny zwrócić szczególną opinię na menu, aby wypady rowerowe ich za bardzo nie wycieńczały. Poniżej prezentujemy kilka zasad, jakimi powinny się kierować osoby prowadzące wielkie dystanse na rowerze. Oto dieta rowerowa dla początkujących drogi na rowerze:

system zarządzania dokumentamiDMS - systemy zarządzania dokumentami (Document management system) | Systemy ERP | POLKAS

Śniadanie.
Nie bez sensu przedstawia się, że śniadanie jest najistotniejszym posiłkiem w ruchu dnia. Obejmuje ono za zadanie przyniesienie nam energii na resztę dnia, a pozostałe posiłki właśnie tę energię uzupełniają. Świetnym lekarstwem będzie między innymi muesli z dodatkiem owoców i rodzynek lub zupa mleczna z makaronem (koniecznie al dente).
Przekąska.
Wydobywając się na rower, tak jest mieć o smacznej przekąsce, która da nam mocy i zaspokoi nagły głód. Ważnym jej elementem powinny być cukry proste, dlatego chwali się spożywanie dojrzałych bananów lub kanapek z dżemem i miodem. Jeśli natomiast idzie o warzywa, korzystnym wyjściem będą pomidory i czerwona papryka.
Kolacja.
Po ciężkiej przejażdżce możemy być potężny głód. Wprawdzie nie należy przesadzać z jedzeniem tuż po wysiłku fizycznym. Zaraz po przyjeździe z uwagi rowerowej wystarczy sok pomarańczowy lub zbożowy batonik (na dowód Corny). Do pełnego obiadu zasiadamy a później, jak już odpoczniemy po wysiłku.
Nawodnienie.
Przede każdym nie wolno zapominać o odpowiednim nawodnieniu organizmu. Najważniejsze jest, aby już przed wyprawą na rower wypić wystarczająca ilość płynów. Najświetniejszym rozwiązaniem będzie tak woda, żyć może odpowiednie napoje energetyzujące dla sportowców. Trzeba i pamiętać myśl tego, że mężczyzna potrzebuje dziennie około 2 litrów wypitej wody (w relacji właśnie od twarzy i wagi ciała), a efekty ewentualnego odwodnienia, szczególnie w warunkach wysiłku fizycznego, momentalnie zmniejszą naszą wydajność, poczujemy się spokojni i pozbawieni energii.

Dieta rowerowa zawierająca wprowadzone przeze mnie projekty nie jest oczywiście zastąpić normalnych posiłków, wręcz przeciwnie. Nie należy się jednak przejadać! I dla pań, jakie są zainteresowane dobraniem najodpowiedniejszej dla siebie diety rowerowej, polecamy spotkanie z dietetykiem, który dobierze nam rodzaje posiłków w taki podejście, by były jak najodpowiedniejsze akurat dla nas, nie zaś dla statystycznej osoby.